Alla inlägg den 3 november 2011

Av minabernergossar - 3 november 2011 23:00

Nu ser snart trädgården ut som ett fängelse, dubbla staket på vissa ställen och rejält förhöjda på andra.  

Trots det hamnade min ena vovve (gissa vem??) på fel sida både förra veckan och igår morse.

Hur han bär sig åt vete katten..  

Antar att han på något sätt tar sig över det riktigt höga trästaketet på baksidan, för det var där utanför han varit och innanför sitter Imexx och väntar.

 

 

Min rymmare!  

 

Vi får väl se om jag kan överlista min smitare.. eller annars sätta upp viltstängsel (med tak) runt trädgården. 

 

 

Igår blev alla på vardagslydnadskursen bjudna på en riktigt god pärontårta av Goldenkillen Ozzys husse, som oxå gått kursen. 

 

 

 

Vi har bara avslutningen kvar på kursen, och ska ihop med valpkursens avslutning ha den på Omberg den 20:e.

Vad jag kommer sakna alla härliga hundar och deras trevliga ägare sedan.   

 

 

 

När vi för ca 2 veckor sedan var och handlade mat så köpte jag en påse musli som såg god ut. Idag skulle jag provsmaka på den hade jag tänkt...

 

 

 

  

 

märkte direkt när jag öppnat den att innehållet hade utökats av några inkräktare...  

 

 

   

 

 

 

kollade på datumet, och det hade gått ut ca 1 månad innan.    

 

Det hängde väv där i, så det var lätt att se att det inte stod rätt till.

 

 

  

Här ser man t.o.m en invävd puppa av något kryp.. usch!

 

 

Var ju inget annat att göra än att ändra på matplanerna, och ta något annat istället, utan extra tillbehör..

 

Hur skulle ni gjort om ni öppnat en sådan påse????

 

 

 

Ha det gott!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards