Alla inlägg den 28 september 2011

Av minabernergossar - 28 september 2011 14:56

Nu äntligen har jag fått träffa den lilla bernervalpen som går valpkurs på hundklubben.  

 

Jag har nu varje tisdag i 4 veckor åkt till klubben för att se den lilla, men av olika anledningar har den inte varit där eller så har kursen varit någon annanstans (bl.a statsträning), men nu fjärde gången lyckades jag då äntligen.

 

Hon var en helmysig och social liten valp (nåja, kanske inte så liten  )  på ca 4,5 månad. Jag tror det var Eja hon hette, men är lite osäker.

 

 

 

 

Hon såg riktigt fin ut oxå. Med rejäl stomme och fina ögon bl.a

 

 

    

 

Blev inte så många kort tagna för jag kunde ju inte störa hela kursen   ...

 

 

 

 

 

På tal om kurs. Såg en kul sak i nacken på en av hundarna på våran hundkurs. Jag tycker iallfall det ser ut som en hund "Standley" har i nacken... vad tycker ni??? 

 

 

  En vit hund i nacken???

 

 

 

 

Ha det gott!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards