Alla inlägg den 16 september 2011

Av minabernergossar - 16 september 2011 19:12

Ni anar inte hur nervös jag är inför morgondagen  ...  för som ni förstår så valde jag att anmäla Gazton och mej till lydnadstävlingen FAST vi inte tränat för det.
Ja, ja.. det kan väl inte bli sämre än att vi kommer sist, och ingen blir nog arg på oss för det.

Känner jag mej det minsta tveksam för platsliggningen i morgon så hoppar vi det momentet... fast det är ju attans att missa dom poängen 




Återkommer om resultatet av morgondagen.. om jag överlever! 



Nu till den spännande saken jag tjatat om. Jag har en tid haft lite planer på att skaffa en ny dekal till min bil, och fick ett tips om en duktig person på detta av min kusin. Igår var jag och hämtade den på http://www.jilmaqi.se/  i Mantorp, och den var verkligen precis som jag önskat.

 

 

 

  

 

Nu är bara frågan vilken bil jag ska ha den på.. HEJ-bilen...

 

 

eller Passatet, och vart någonstans på bilen?? 

Några förslag??

 

 

 

   

 

   

 

 

 
 
Nu ikväll har jag tränat lite läggande och ställande med Gazton och han var så duktig, men det går nog inte lika bra imorgon när mina tävlingsnerver förstör det hela.
 
 
Ha det bra!
Ovido - Quiz & Flashcards