Alla inlägg den 26 juli 2011

Av minabernergossar - 26 juli 2011 23:06

Min  kusin Vickan, jag och våra hundar har börjat att promenera ihop. Vi brukar gå en sträcka på 4,8 kilometer. Hon har 2 trefärgade Cavalierer som heter Harry och Lucky.



  

 Gazton och Imexx




   Gazton, Imexx, Harry och Lucky





Vi har så roligt, och går och pratar om allt möjligt under tiden.


Förra gången när vi kom tillbaks till Vickans trädgård så ville Lucky och Harry bada i deras pool och en liten simtur var charmade dom två små till sig. Gazton hade nog gärna oxå badat, men det besparade jag småkillarna. Gazton är inte precis världens lugnaste kille. 


  

 Lucky


 

Lucky


    Harry



Under poolen såg vi en stoor padda ligga och gömma sig.


Inte så gullig!   




Vi har bestämt att minst en gång i veckan ska vi gå på prommis ihop.



Nu ikväll var sambo Johan, dotter Emma och jag ute och fiskade. Vi fick 5 abborrar ihop (jag fick 3). Dom var inte så stora, men det var jätteskoj iallfall.  Jag tog lite kort ute från sjön men har inte laddat ner dom i datorn ännu så kanske kommer dom senare istället.




Ha det bra alla!       

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards