Alla inlägg den 21 juli 2011

Av minabernergossar - 21 juli 2011 16:34

  I måndags åkte jag till Emelie. Sedan åkte hon och jag och hundarna ett lite spännande ärende till linköping.


Efter det åkte vi tillbaks och vidare till en sjön en bit från Emelie (där vi sist såg ormen simma i vattnet  ) 


Den här gången såg vi ingen orm.

Jag hade helt glömt bort att ta med Gaztons dummysar som han vill simma efter i vattnet, så jag köpte en på Ica-maxi innan jag åkte från Linköping.


Imexx hatar att bada så han var inte med till vattnet.   



  

Gazton med sin nya dummy    






Nu var det inte bara Gazton som gillade dummysar, så han fick dela den med Dina...  eller kanske rättare sagt, han lånade ut den helt till Dina



 Dina och Gazton



 



   

   



 





 

Gazton



   

Tyra 


  

Gazton med en pinne



  Dina


  Dina och Tyra




  Söta Tyra



 


   Tyra och Dina



  



  




  Kom upp nu tjejer, vi måste åka hem!!!






Alla bilderna har jag tagit med min nyköpta kamera. Jag har inte lärt mej den knappt alls ännu men den ska med på semestern sedan så då tänkte jag försöka hinna lära mej lite.



 

Du ska jag borsta min gamle Gazton... han fäller som en galning.   Dammsugaren hinner knappt med här.




 Ha det gott!


  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards