Alla inlägg den 1 juni 2011

Av minabernergossar - 1 juni 2011 12:55

Resultatet från utställningen kommer i nästa inlägg, för nu något mycket viktigare.   

Kunde inte hålla mej längre, så igår eftermiddag när jag åkte till Motala och handlade så stack jag bort till Emelie och hälsade på för Malva var där några dagar när hennes ägare var bortresta.

Malva kände verkligen igen mej, och verkade glad över att se mej. Sen satte hon av mot bilen som stod utanför staketet.. tror hon kollade om Mr G var med.   


Malva såg bredare ut än sist jag såg henne (6 maj). Hon var oxå sävligare än hon var när hon bodde hos mej under parningsdagarna.. så hoppas det beror på småttingar.  


Tog bilder på henne oxå, och så här såg hon ut igår 3 veckor och fyra dagar efter parningen.


   Malva   (31/5)





Så här såg hon ut i februari då hon oxå hade full päls.


 

   

Malva   (februari)




  

Malva   (februari)






Vad tror ni?? Nog ser det väl ändå lite misstänkt ut?




Nu ska jag göra lite nytta oxå. Ni som undrar om utsällningen får hålla er tills nästa inlägg..



Ha det gott!     



Lotta & Bernisarna



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards