Alla inlägg den 29 mars 2011

Av minabernergossar - 29 mars 2011 09:02

I söndags flyttade min lille Leo. Eftersom jag själv inte har så mycket tid över, så kommer han få det mycket bättre hos sina nya ägare. Leo var ju en liten sköldpadda (landis) som bott här i ca 10 år. 

Den lille parveln var ju inte så social men ändå blev det väldigt tomt här efter lille skalman.   




     


Leo fick md sig en låtsaskompis som han haft i flera år oxå. Jag köpte den utomland en gång när jag var på semester. Den såg så riktig ut så därför tyckte jag den skulle passa hos Leo så han inte kände sig så ensam.


  

Låtsaskompisen   



Nu måste jag till jobbet.

Ska fixa iordning en 14 år gammal Westie och en snygg Bernerkille idag.


Ha det gott!   


Lotta & Bernergossarna


Hemsida 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards