Alla inlägg den 23 mars 2011

Av minabernergossar - 23 mars 2011 21:51

Kul att ni kikade in   

 

Nu har jag startat en ny blogg här istället eftersom jag nu på snart två veckor inte kommit i på Blogtowns sida   .


Misstänker att alla inlägg där är borta för alltid... attans att man inte varit klyftig och sparat dom under åren.


Är än så länge väldigt rörigt här för mej    eftersom jag är okunnig i hur man gör här, men jag lär mej väl förhoppningsvis med tiden. Jag vet ju oxå flera vänner som oxå har denna bloggsida, så jag kan ju förhoppningsvis fråga dom om hjälp.


Var bara tvungen att prova att sätta in en bild oxå... och det funkade ju faktiskt    


Undra bara om det går att få en ram runt bilderna oxå. Vore ju snyggt!   


En egen bild överst på sidan skulle jag oxå gärna vilja få dit... men frågan är hur man gör


 




Nu ska jag hjälpa dottern med läxorna   , sen blir det att inta tv-soffan en stund. 



Trevlig kväll!   


Lotta & Bernergossarna

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards